By continuing use this site, you agree to the Terms & Conditions and our use of cookies.

Troler Bagaj de cabina Snowball 55x36x20cm, 4 Roti

229,00 lei
Cu TVA
0/5
Nu este disponibil
Cod Produs 21204-5-S-CHAMPAGNE EAN 3701504180171

Troler Bagaj de cabina Snowball 55x36x20cm, 4 Roti

  • pack2_securityCreated with Sketch. Plata In Rate!- Plateste In Siguranta Prin Euplatesc.Ro
  • pack2_parcelCreated with Sketch. Returnare In 14 Zile de la data facturarii.

Snowball este o marcă populară de echipamente pentru călătorii, inclusiv bagaje de cabina. În general, dimensiunile standard pentru bagaje de cabina sunt determinate de fiecare companie aeriană în parte, dar există și recomandări generale care se aplică în majoritatea cazurilor.

Acest troler de cabină champagne este căptușit cu un material textil și dispune de un despărțitor cu compartimente pentru articole mici de călătorie.Cureaua elastică transversală te va ajuta să îți păstrezi lucrurile în siguranță . Cele 4 roți duble , silențioase și durabile și extensia telescopică stabilă, te vor ajuta să transporți trolerul oriunde ai nevoie, foarte ușor și fără prea mult efort! Materialul din care acest produs este confectionat (polipropilena) face ca trolerul de mana să fie foarte ușor  și practic de luat cu tine în cele mai spontane city-break-uri!

Valiza mica poate fi luata in cabina avionului ca si bagaj de mana.  Acest bagaj este acceptat ca troler de cabina pentru companiile Wizz Air, RyanAir, Tarom, German Wings, Aeroflot, Pegasus, Turkish Airlines,Lufthansa și poate fi depozitat în compartimentul de deasupra capului.

Latime 36 cm
Inaltime 55 cm
Adancime 20 cm
Volum 36 litri
Greutate 2.6 kg
Material Polypropylena
Marca Snowball Paris EAN13 3701504180171 Cod Produs 21204-5-S-CHAMPAGNE

LIVRARE

Livrarea bunurilor se face prin Urgent Cargus numai pe teritoriul României, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată de dumneavoastră. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră, livrarea poate întârzia. Vă rugăm să indicaţi adresa la care puteţi fi găsiţi între orele 9-18, în zilele lucrătoare, livrările efectuându-se doar în această perioadă. Toate expedierile beneficiază de transport gratuit.

Atenţie:
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de Valize24.ro. De asemenea, contractul va fi interpretat şi executat cu bună credinţă. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relaţii contractuale.

Comenzile sunt procesate şi livrate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 15:00 vor fi procesate şi expediate în ziua următoare. Comenzile primite după ora 15:00, vinerea, nu vor fi procesate până săptămâna viitoare, luni. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii. Valize24.ro nu se face responsabilă pentru întârzierile neprevăzute. Exceptând cazurile de forţă majoră, comenzile vor fi livrate în maxim 5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Din motive de securitate, se solicită semnarea ordinului de livrare a comenzii.

Nu se fac livrări care Căsuţe Poştale ori Oficii Poştale. Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii, integritatea pachetului, corespondenţa codului de livrare cu cel din comandă. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris, atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa retur@valize24.ro, cat si prin formularul de retur disponibil pe adresa www.valize24.ro/retur/  Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.

Retur

Retururile vor fi procesate de catre noi in maximum 48 de ore lucratoare de la data expedierii cu succes a formularului de retur.

Aveti dreptul sa ne notificati in scris pentru fapul ca renuntati la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului (conform O.U.G. 34/2014). 

Costul transportului returului de colete este suportat de catre client sau de catre companie, doar in cazul in care motivele tin de companie (clientul a primit un produs defect sau un produs gresit.

Retururile, (indiferent de metoda de transport aleasa), nu se vor expedia niciodata de catre client catre Valize24.ro cu plata ramburs. Rambusarea sumelor se face numai prin virament bancar.

Daca motivul returui este pe baza garantiei, va rugam sa specificati acest lucru in formularul de retur.

Pentru a iniția returnarea unui produs achizitionat online vă să completați formularul de mai jos:

TERMENI SI CONDITII PENTRU RETUR

Pentru a returna comenzile facute pe Valize24.ro, te rugam sa te asiguri ca articolele sunt in ambalajele originale, au toate etichetele atasate si nu reprezinta urme de deteriorare sau uzura. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare sau este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza coletul sau dupa caz de a diminua taxa de retur a produsului conform legii OUG34/2014 de pana la 100%.

Daca motivul returui este pe baza garantiei, va rugam sa specificati acest lucru in formularul de retur.

LUATI IN CONSIDERERE FAPTUL CA:

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea coletului (diminuarea acestuia pana la 100% conform OUG 34/2014) daca:

·       Produsele au fost folosite sau prezinta mirosuri improprii. (diminuare 100%)

·       Produsele nu mai au sigiliul atasat, respectiv etichete rupte. (diminuare 40%)

·       Produsele au rume vizibile de rulare. (Diminuare de la 30% pana la 100% in functie de deformarea acestora)

·       Produsele nu sunt in ambalajul lor original. (diminuare 30%)

·       Coletul sa fie ambalat corespunzator, sigilat pentru a asigura protectia acestuia, ideal in ambalajul in care a fost livrat. (diminuare 50%)

 

Costul transportului returului de colete este suportat de catre client sau de catre companie, doar in cazul in care motivele tin de companie (clientul a primit un produs defect sau un produs gresit.

Coletele retur se verifica manual in fata camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervam dreptul de a refuza plata banilor pentru produsele neconforme, iar pentru trimiterea produsului neconform taxa de transport va fi suportata de catre consumator.

Nu primim colete cu ramburs si nici colete trimise prin Posta Romana sau prin alt curier, acestea vor fi refuzate.

Fregvent rambursam banii in 2-3 zile lucratoare de la primirea coletelor conforme, dar rambursarea banilor poate dura pana la 14 zile lucratoare de la primirea coletului.

Pentru inregistararea unui retur va rugam sa ccesati formularul de retur disponibil pe pagina: www.valize24.ro/retur/

Comentarii (0)

Produse evidențiate