By continuing use this site, you agree to the Terms & Conditions and our use of cookies.

Termenii și condiții

 

SC Albatros Kapital SRL (www.valize24.ro)

1 Aplicare

Acești termeni și condiții generale se aplică tuturor comenzilor pe care clienții le plasează prin intermediul magazinului online „Valize24”. 

Albatros Kapital SRL
Viilor, bloc D11
110112 Pitesti
Mail: info[@]valize24.ro

Cod TVA RO 25020640

(denumită în continuare „valize24”). 

2. Oferta si incheierea contractului
2.1  Prezentarea produselor în magazinul online nu reprezintă o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online neobligatoriu și deci o invitație de a plasa o comandă. Dacă plasați pur și simplu produse în „coșul de cumpărături”, aceasta nu nu are caracter obligatoriu. 

2.2 Făcând clic pe butonul [Trimite comandă], clientul plasează o comandă obligatorie pentru produsele listate pe pagina de comandă. 

2.3 Prezentarea produselor in magazinul online nu are oplicare  obligatorie din punct de vedere legal, ci reprezintă doar un catalog online neobligatoriu. Simpla introducere a produselor in "coșul de cumpărături" nu constituie o comanda obligatorie. Realizați o comandă obligatorie pentru produsele conținute în coșul de cumpărături doar făcând clic pe butonul „Comandă” din pagina de comandă. Confirmarea primirii acestei comenzi se trimite imediat prin e-mail automat si constituie acceptare automata a contractului. Apoi verificam comanda dumneavoastră si disponibilitatea produselor comandate. Putem accepta contractul cu dvs. fie prin trimiterea unei confirmări de contract, fie prin livrarea bunurilor în termen de cinci zile. Dacă produsele pe care le-ați comandat nu sunt disponibile de la furnizorul nostru, dumneavoastră sau noi vă putem anula comanda în orice moment.
3. Preturi si costuri de transport

3.1 Prețurile afișate pe pagina produsului includ TVA-ul legal și alte componente ale prețului și sunt exprimate în lei romanesti (RON). 

3.2 În principiu, metodele de plata cu cardul la „Valize24” sunt gratuite pentru client. În cazul în care costurile de transport sunt suportate aditional față de prețurile declarate, costurile exacte de transport vor fi afișate clientului în timpul procesului de comandă. Livrarea unei comenzi se efectuează de către curierat. 

4. Condiții de livrare 

4.1 Livrarea se face in Romania. Pentru livrari internationale, va rog sa ne contactati la info[@]valize24.ro pentru a va oferi cea mai buna cotatie de transport.

4.2 Termenul de livrare depinde de informațiile de pe pagina cu detaliile produsului. 

4.3 În principiu, nu sunt inițiate livrări parțiale. Dacă sunt comandate mai multe articole cu timpi de livrare diferite, se aplică cel mai lung termen de livrare. O livrare parțială poate fi insotita la un cost suplimentar de 25 RON.

4.4 Dacă livrarea mărfurilor eșuează din vina clientului în ciuda a doua încercări de livrare, „Valize24” se poate retrage din contract. Orice plăți efectuate vor fi rambursate imediat, minus eventualele taxe de transport survenite returului.

4.5 În cazul nelivrării, „Valize24” are dreptul de a percepe taxe de transport. 

5. Condiții de plată 

5.1 Plata se efectueaza în avans (prin transfer bancar sau ordin de plata), factură, card de credit, TWINT prin contul PayPal sau plata în numerar la încasare.

Contabilitatea este gestionată de un partener extern numit „PRESTIGE ACCOUNTING S.R.L”. La achiziționarea prin transfer bancar, veți primi un e-mail separat cu detaliile bancare după finalizarea comenzii.

Verificarea creditului și scorul

Dacă efectuăm o plată în avans, de exemplu, în cazul unei achiziții în cont, putem obține informații de credit de la o agenție de credit pe baza unor procese statistice matematice pentru a ne proteja interesele legitime. În acest scop, transmitem datele personale necesare unei verificări de credit către o agenție de credit și folosim informațiile primite despre probabilitatea statistică de neplată pentru o decizie echilibrată privind stabilirea, implementarea sau încetarea relației contractuale. La cerere, vom fi bucuroși să vă spunem ce agenții de credit folosim în acest scop.

Achizitie pe factura

Factura se plateste in 30 de zile. Suitcase Fey își rezervă dreptul de a obține verificări de credit asupra clientului și poate transmite datele clienților către terți în acest scop. În caz de întârziere a plății, se vor percepe dobânzi de întârziere de 5% din valoare pe zi. În cazul unei întârzieri la plată, „Valize24” este, de asemenea, îndreptățită să cedeze creanța unui terț sau să comisioneze încasarea creanței pe cheltuiala clientului. 

5.2 Dacă selectați metoda de plată în avans, articolele vor fi rezervate pentru maximum 4 zile lucrătoare. Dacă nu se primește niciun transfer bancar în această perioadă, disponibilitatea nu mai poate fi garantată.

Suma facturii urmează să fie transferată în contul nostru în termen de 30 de zile. La plata cu cardul de credit se debitează contul clientului [cu comanda mărfii]. 

5.3 Este exclusă compensarea cu cererile reconvenționale ale clientului care nu sunt recunoscute sau nu au fost stabilite legal.

În caz de întârziere a plății, se vor percepe taxe de reamintire de până la 70 RON. 

5.4 Clientul poate exercita un drept de reținere numai dacă revendicările se bazează pe aceeași relație contractuală. 

5.5. În cazul în care plata nu se face la timp, „Valize24” își rezervă dreptul, după o solicitare unică de plată, de a transmite procesarea ulterioară către o agenție de colectare. 

6. Păstrarea titlului 

Bunurile rămân proprietatea „Valize24” până la efectuarea plății integrale. Înainte de transferul dreptului de proprietate, gajarea, transferul dreptului de proprietate, prelucrarea sau transformarea nu este permisă fără acordul „Valize24”. 

7. Dreptul de retragere 

7.1 Vă acordăm dreptul de anulare asupra produselor achiziționate de la noi. Vă rugăm să ne trimiteți anularea dvs. în scris (de exemplu, prin e-mail sau scrisoare) în termen de 30 de zile de la primirea mărfurilor. Momentul la care a fost transmisă revocarea este decisiv pentru respectarea termenului. Exercitarea dreptului de retragere nu necesită nicio justificare.

Revocarea trebuie trimisă la: Valize24

aleea Tomis, numarul 13A

orasul Dej, judetul Cluj

405200

Mail: info[@]valize24.ro 

7.2 Exercitarea dreptului de retragere duce la conversia contractului de cumpărare într-un raport de reziliere, după care serviciile primite în baza contractului de cumpărare trebuie rambursate. Clientul trebuie să returneze bunurile primite nefolosite cu ambalajul original către „Valize24” în termen de 30 de zile de la declarația de revocare. Costurile de transport ale returului sunt suportate de client. 

7.3 După primirea mărfii, prețul de achiziție va fi rambursat imediat clientului. Sunt scazute serviciile suplimentare, cum ar fi costurile pentru livrare expres și costurile de expediere. Nu se va fce rambursarea daca obiectul prezinta urme de uzura, lovituri, zgarieturi sau a fost manipulat gresit. „Valize24” poate refuza rambursarea până când bunurile au fost primite inapoi, sau clinetul a facut dovada expedierii bunurilor, caz in care se deschide o ancheta interna.

7.4 Returnările sunt către: Valize24

Aleea Tomis, numarul 13A

Orasul Dej, judetul Cluj

405200

Mail: info[@]valize24.ro

·      Vă rugăm să atașați factura sau bonul de livrare la retur.

·      Daca marfa a fost deja achitata, se va face rambursarea in termen de 5 zile lucratoare.

·      În cazul unui schimb, vă rugăm să plasați o nouă comandă în magazinul online. 

8. Garantie 

8.1 „Valize24” oferă o garanție prin remedierea defectelor. Acest lucru se face la discreția „Valize24” prin performanță suplimentară, și anume eliminarea unui defect (rectificare) sau livrarea unui articol fără defecte (livrare de schimb). 

8.2 Dacă executarea suplimentară eșuează, clientul are dreptul de a se retrage din contract. Acest lucru nu se aplică defectelor nesemnificative. Este exclus dreptul clientului la reducere.

8.3 Perioada de notificare pentru primirea mărfurilor incorecte sau deteriorate sau a unei livrări incomplete este de 7 zile și trebuie transmisă în scris la info@valize24.ro

9. Service în garanție

9.1 „Valize24” transmite garanția producătorului. Perioada de garanție respectivă este specificată pentru fiecare articol din descriere.

9.2 Garanția acoperă defectele de fabricație și de manoperă, dar nu acoperă daunele cauzate de utilizare greșită (cum ar fi transportul de articole neobișnuite), neglijență, accident, uzură, temperaturi extreme, solvenți, acizi, apă, uzură normală sau transport necorespunzător ( efectuat de către companiile aeriene).

9.3 Pentru a face o reclamație în temeiul garanției, este necesară fie dovada achiziției, fie certificatul de garanție. Solicitarile de garantie sunt acceptate prin posta sau in magazine specializate. Clientul trebuie să plătească pentru toate costurile de transport și efortul implicat în aducerea produsului către „Valize24” într-una din cele două moduri menționate. Aceasta include orice costuri de ambalare și transport.

Se va percepe o taxă de procesare de 96 RON pentru procesarea cazurilor de garanție pentru produsele care nu au fost achiziționate de la „Valize24”.

9.4 „Valize24” nu poate oferi un produs de înlocuire pe durata perioadei de reparație. Dacă inspecția arată că un produs nu mai poate fi reparat, clientul va primi de la producător modelul succesor sau un produs de înlocuire adecvat. În cazul în care clientul decide să nu cumpere un produs nou, „Valize24” emite un voucher pentru suma achiziției. Nu este posibilă plata în numerar sau cont.

10. Răspundere 

„Valize24” exclude răspunderea pentru încălcările contractuale cu neglijență ușoară. Același lucru este valabil și pentru încălcările contractului de către asistenți și înlocuitori. 

11. Legea aplicabilă 

Relațiile contractuale dintre client și „Valize24” sunt supuse dreptului romana prin legea Lege nr. 449/2003 din 12/11/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora.

12. Confidențialitate

Datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi transmise terților 

13. Dispoziții finale 

În cazul în care o prevedere a acestor termeni și condiții generale este ineficientă, restul contractului rămâne ineficient. În locul prevederii nevalide, se aplică prevederile legale relevante.

Valize24.ro, Romania, actualizat la 01.01.2023